false

Wyjątkowa inicjatywa dla biznesu w Zagłębiu Miedziowym

By in
Wyjątkowa inicjatywa dla biznesu w Zagłębiu Miedziowym

Lokalni przedsiębiorcy, menedżerowie i samorządowcy wzięli udział w trzeciej edycji Gali Networkingu Business Meeting Club w Lubinie. Wydarzenie biznesowe tradycyjnie odbyło się w siedzibie V-Motors, autoryzowanego dealera marki Volvo. Celem spotkania była rozmowa o biznesie, ożywieniu lokalnej gospodarki oraz wzmocnienie sieci kontaktów biznesowych.

Reagują na potrzeby rynku. Tworzą środowisko sprzyjające nawiązywaniu nowych wartościowych znajomości i budowaniu biznesowych partnerstw, jednocześnie dają narzędzia i przestrzeń do zarabiania pieniędzy i rozwoju biznesów.

Business Meeting Club to nie jest zwykły klub biznesu, a typowy klub networkingowy.

  • Nam przede wszystkim zależy na tym, aby ludzie nawiązywali ze sobą relacje, nowe kontrakty oraz przyjaźnie. Żeby uczestniczyli w naszych galach networkingowych oraz spotkaniach biznesowych. Rozmawiamy bowiem także w mniejszym gronie, z naszymi członkami i zaproszonymi gośćmi – zaznacza Tomasz Iwaniec, prezes zarządu Business Meeting Club Zagłębie Miedziowe.

Skąd pomysł na tego typu klub biznesowy w Zagłębiu Miedziowym?

  • Przez kilka lat miałem okazję uczestniczyć w wielu spotkaniach klubów biznesowych w Polsce – tych największych i tych mniejszych regionalnych. Widziałem, jak to wygląda i nie ukrywam, że to doświadczenie nauczyło mnie czegoś. Wyciągnąłem to, co najlepsze, uprościłem do maksimum i dzięki temu mamy teraz Meeting Club, który funkcjonuje w Zagłębiu Miedziowym, a już za chwilę w trzech kolejnych regionach Polski – przyznaje Tomasz Iwaniec.

Dziś Business Meeting Club liczy kilkunastu członków.

  • Chociaż po tym wydarzeniu będzie ich nieco więcej – mówi prezes klubu. – My dążymy do tego, by mieć stałe grupy członków. Maksymalna grupa w danym regionie to sto firm, które będziemy chcieli wspierać w rozwoju, dostarczać im nowych klientów biznesowych oraz tworzyć nowe relacje.

Oficjalnym mecenasem i członkiem Business Meeting Club jest PKO Bank Polski.

  • Warto być partnerem i robić coś od początku – powiedziała Joanna Kaczmarek-Jarosz, PKO Bank Polski. – Po to, by móc wspierać, ale też cieszyć się i podziwiać, jak ktoś rozwija skrzydła. Swoją współpracę opieramy na wsparciu, dajemy coś, co jest wartością dodaną, tworzymy relacje. Naszym atutem jest rozległa sieć placówek, to jest nasza siła. Jesteśmy blisko przedsiębiorców, samorządów i indywidualnego klienta – dodała.

Partnerem strategicznym wśród członków klubu jest także Grupa Volvo oraz Związek Pracodawców Polska Miedź.

  • Jest nam niezmiernie miło być partnerem tak ciekawej inicjatywy – mówiła podczas gali Beata Staszków, prezes związku. – Chcemy wspólnie z Business Meeting Club tworzyć taką ideę, aby opracować tutaj w regionie przyjazny biznesowi ekosystem. Tego typu spotkania pozwalają nie tylko wymienić się wizytówkami, ale również poznać się nieco lepiej, nabrać do siebie zaufania i zacząć rozwijać własne biznesy w oparciu o lokalne firmy. Kapitał ma narodowość, my jesteśmy z Zagłębia Miedziowego, bardzo nam zależy, aby tutejsze firmy rozwijały się jak najbardziej harmonijnie, dlatego tak ważna jest współpraca – podkreśliła Beata Staszków.
  • Jeśli chodzi o małe i średnie spółki, mamy wśród nas firmę TSIM INTERNACIONAL. Mamy nawet takie rarytasy jak firmę, która wynajmuje helikoptery i prywatne dżety, mamy również brokerów inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych, ale przede wszystkim stawiamy na rozwój małych i średnich firm – zaznacza prezes klubu. – Dążymy do tego, aby na nasze spotkania sprowadzał się duży biznes, po to, żeby korelował z naszymi klubowiczami i członkami.

Celem klubu jest wspieranie biznesu w rozwoju, dostarczaniu nowych klientów, świetnych relacji, integracja biznesu, wyjazdy integracyjne, najwyższe jakości szkolenia, prelekcje choćby takich doświadczonych marketingowców jak Grzegorz Turniak czy Marek Stelmaszek.

  • Chcemy dostarczać naszym członkom najlepsze możliwe rozwiązania, najlepszej jakości. Uważam, że nie może być tak, że ludzie przyjdą i jakoś to będzie – musi być jakość – dodaje Tomasz Iwaniec. – Ponadto to pierwsze tak duże spotkanie networkingowe w Zagłębiu Miedziowym, pierwsze i nie ostatnie. Planujemy już kolejne na grudzień, ale jesteśmy także przygotowani do relacji online. Już nie długo będzie premiera naszej aplikacji networkingowej dla członków Business Meeting Club.
  • Każda firma i inicjatywa to ludzie i ja widzę, że Business Meeting Club ma wspaniałego lidera w osobie Tomasza Iwańca, który ma werwę, który ma chęć i oddaje swoje życie tej idei – zauważa Marek Stelmaszak, trener biznesu, coach, mówca motywacyjny, wiceprezes zarządu SPAR Polska S.A. – Robi to już dwa lata, będzie to robił przez kolejne i jestem absolutnie przekonany, widząc jak liderzy na niego reagują i jak on reaguje na ludzi, że relacje interpersonalne, biznesowe zaważą na tym, że ten Business Meeting Club się rozwinie. Moja rada? Aby się często i regularnie spotykali, wymieniali doświadczeniem, a to przyciągnie innych przedsiębiorców i osoby do BMC – doradza Marek Stelmaszak.

Jak zatem zachęcić kolejnych biznesmenów, przedsiębiorców, aby dołączyli do Business Meeting Club?

  • Przychodźcie na nasze spotkania. Business Meeting Club to coś zupełnie nowego i nowa jakość w polskim networkingu – podkreśla Tomasz Iwaniec, prezes klubu.

Po więcej szczegółów i informację, w jaki sposób można zostać członkiem klubu, zapraszamy na stronę www.bmclub.pl

false
Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *